Manager interimar, Director Financiar – Contabil, Director Medical,
Ec. Marian Clipici Ec. Zevedei Elena Madalina Dr. Sarboiu Raluca Maria
Nr: 5870/21.11.2024
ANUNȚ DE PUBLICITATE
Servicii infirmiera
CPV: 85142300-9 Servicii de igiena ( Rev.2)
1.Informatii despere autoritatea contractanta
Autoritatea Contractanta SPITALUL DE BOLI CRONICE
CALINESTI |
||
Adresa: Str.Dr. Ion Craciun, Nr.484 | ||
Localitate: Calinesti | Cod postal:117195 | Tara: Romania |
Punct de contact: Spitalul de Boli Cronice Calinesti | Telefon: 0248/545 575 , interior 103 | |
E-mail: achizitii@spitaluldebolicronicecalinesti.ro | Fax: 0248/651 280 | |
Adresa/ele de internet (daca este cazul): www.spitaluldebolicronicecalinesti.ro
Adresa profilului cumparatorului ) URL: www. e-licitatie.ro |
||
Tipul autoritatii contractante si activitatea principal Spital / Sanatate | ||
Persoane de Contact : Ec. Achizitii Lazar Ana Maria Adeluta |
Legislatia aplicabila:
- a) Legea privind achizitiile nr 98/2016;
- b) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica,a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor nr 101/2016; HG 395/2016
- c) O.U.G. nr. 45/2018 privind modificari completari la Leg.98/2016.
– Art. 68 alin. (2), lit. a)-b) „Procedura de atribuire aplicată în cazul serviciilor sociale și al altor servicii specifice menționată la alin. (1) lit. h) este:
- a) una din procedurile prevăzute la alin. (1) lit. a)-g) în cazul în care valoarea estimată este egală sau mai mare decât pragul valoric prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. d);
- b) procedura proprie, în cazul în care valoarea estimată este mai mică decât pragul valoric prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. d)”.
- d) www.anap.gov.ro
- e) Ordinul nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
- f) Ordinul M.S. nr. 869/2015 cu modificarile si completarile ulterioare.
- g) Procedura operationala interna privind procedura simplificata proprie pentru achizitia de servicii sociale si alte servicii speifice prevazute de anexa nr.2 la Leg. Nr.98/2016 privind Achizitiile Publice cu valoarea estimata mai mica decat pragul prevazut la art. 7 alin.1 lit. c din Lg 98/2016., conform. art. 101 alin. 2 din HG 395/2016.
1 .Contextul realizarii achizitiei :
Serviciile sunt necesare pentru acoperirea deficitului de personal auxiliar, respectiv infirmiera, in vederea cresterii calitatii actului medical, cu respectarea fisei postului aprobat si avizar de unitate.
Cerintele impuse prin caietul de sarcini sunt minime si obligatorii.
- Obiectul caietului de sarcini :
Achizitia publica –Servicii infirmiera. Achizitia vizeaza 1 de infirmiera ce isi va desfasoara activitatea in cadrul Spitalului de Boli Cronice Calinesti, sectia boli cronice.
Pentru prestarea serviciilor se va respecta legislatia in vigoare privind codul muncii, normele si reglementarile specifice privind protectia muncii, prevederile legale referitoare la exercitarea profesiei de infirmiera, precum si respectarea in totalitate Regulamentului Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare ale beneficiarului/achizitorului.
Suma de plata se stabileste in baza unui centralizator al prezentei denumit grafic de lucru, intocmita lunar de catre asistentul sef de sectie si avizata de catre Directorul Medical. Plata se face in baza facturii in termen de 30 zile de la inregistrarea acestei la sediul spitalului.
- Serviciile se vor presta astfel:
– la Sediul Spitalului de Boli Cronice Calinesti, situat in Calinesti, str. Dr. Ion Craciun, nr. 484
– program intergral, ture de 12 ore de zi si 12 ore de noapte sau 8 ore de zi pentru acoperirea numarului de ore lucrate ( max. 184 ore/ luna).
– lunar la sfarsitul lunii, se va intocmi de catre seful ierarhic superior un grafic de lucru, cu semnatura prestatorului de servicii si aprobat de conducerea spitalului, in baza caruia se va intocmi factura fiscala pentru serviciile prestate pe luna respectiva.
- Procedura de atribuire :
Procedura simplificata proprie prin publicarea in SICAP unui „Anunt de Publicitate „ si pe Site-ul oficial al spitalului : www.spitaluldebolicronicecalinesti.com la sectiunea achizitii impreuna cu documentele achizitiei ( caiet de sarcini si formulare).
Evaluarea ofertelor va avea loc la sediul spitalului din Com. Calinesti, str. Dr. Ion Craciun, nr. 484.
Atribuirea prin incheierea unui contract de servicii cu ofertantul declarat castigator.
Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona prin procedura simplificata proprie, servicii sociale şi alte servicii specifice a caror valoare estimata este mai mica decȃt pragurile corespunzatoare prevazute la art. 7 alin. 1) lit. d) respectiv 3.636.150 lei, pentru contractele de achizitie publica/acordurile-cadru de servicii care au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice, prevazute în anexa nr. 2.
– Criteriul de atribuire : “ pretul cel mai scazut “ / valoarea maxima lunara a contractului fara TVA , in conditiile respectarii cerintelor si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si documentatie , care se va aplica doar ofertelor declarate admisibile .
– Durata contractului : Contractarea se va face in functie de fondurile disponibile , contractul intra in vigoare incepand cu data de 01 decembrie 2024 pana la 31 decembrie 2024 cu posibilitatea de prelungire automata pe masura disponibilizarii resurselor financiare in anul urmator pana la aprobarea BVC-ului numai prin act aditional (1 ianuarie- 30 aprilie 2025) fara modificarea majorarea pretului unitar.
– Valoarea maxima estimata a procedurii :
Valoarea maxima totala estimata referat perioada 01.12.2024- 31.12.2024
4.201,68 lei fara TVA, 5.000 lei cu TVA
Pretul unitar / luna maxim estimate este de 5.000 lei cu TVA
Valoarea maxima totala estimata referat perioada 01.01.2025- 30.04.2025
16.806,72 lei fara TVA, respectiv 20.000 lei cu TVA.
- Conditii generale de participare :
5.1. Condiţii specifice:
– Are cetatenia romana/ state membre UE ;
-Studii medii si efectuarea de minim un curs de infirmiera – Cod COR: 532103, acreditat de ANC si Ministerul Sanatatii.
– Detine ca titular o forma de inregistare juridica valida in activitat P.F.A. la Oficiul Nationala al Registrul Comertului .
– Adeverință medicala eliberata de medicul de familie din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic pentru exercitarea activitatii;
5.2. Documente solicitate:
Documentele justificative ce vor insoții oferta de preț se vor prezenta in original pentru executarea unor copii la autoritatea contractanta, si vor fi certificate ,,Conform cu originalul”.
- a) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, dupa caz ; diploma de bacalaureat ; documente din care sa reiasa pregatirea in specialitatea – dovedite cu documente justificative;
- c) Curriculum Vitae;
- g) Adeverință medicala eliberata de medicul de familie din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic pentru exercitarea activitatii;
- h) Documentele juridice aferente formei de organizare
- i) Cazierul judiciar;
- j) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice.
- k) Prezentaresi completarea formularelor anexate la prezentul.
Formular 1 – Scrisoare de inaintare
Formular 1.1 – Informatii generale
Formular 2 – Imputermicire (daca este cazul )
Formular 3 – Declatarie privind evitarea conflictului de interese ( art. 58 – 60 din Legea 98/2016)
Formular 4 – Declaratie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016)
Formular 5 – Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016
Formular 7 – Oferta financiara
Formular 9 – Oferta tehnica
- Propunerea financiara
Pentru o evaluare corecta a propunerii tehnice, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita unele documente prin care se demonstreaza indeplinirea conditiilor solicitate prin caietul de sarcini
- Descrierea serviciilor /atributii
Atributiile si cerinile postului respecta fisa post a unui asistent medical de pe sectia cronici si conform pct. 5 al caietului de sarcini atasat la documentatie.
- Desfasurarea Achizitiei: conform anuntului publicat in SICAP, pe site-ul spitalului.
8.1 Analizarea ofertelor va avea loc la sediul spitalului din Com. Calinesti, str. Dr. Ion Craciun, nr. 484, la o data si ora stabilita in documentatia proprie de achizitie;
În cadrul sedintei de analiza se va constata existenta si valabilitatea documentelor solicitate prin caietul de sarcini;
Solicitariile de clarificari cu 3 zile inainte de depunerea ofertelor, termenul de raspuns maxim 2 zile de la primire.
Comisia de evaluare va constata existenta si valabilitatea documentelor solicitate de spital;
Dosarele care nu sunt complete vor fi respinse;
Documentele trebuie să fie tipărite sau scrise cu pix/cerneală și vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/ reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul prin contract. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale.
Plicul va conţine următoarele documente:
- Documentele de calificare;
- Propunerea tehnică;
- Propunerea financiară, conform formularului atașat;
Pe lângă documentele de calificare, cele cuprinse în propunerea tehnică şi cea financiară solicitate se vor prezenta şi următoarele documente:
- Garantii : nu se aplica.
Pe parcursul analizării și verificării documentelor prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricând clarificări sau completări ale documentelor prezentate de aceștia pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare sau pentru demonstrarea conformităţii ofertei cu cerinţele solicitate
Data limită de depunere a ofertelor: 28.11.2024, orele 11.00 la sediul autoritatii contractante sau pe adresa de e-mail achizitii@spitaluldebilicrinicecalinesti.ro
Locul deschiderii ofertelor: Spitalul de Boli Cronice Calinesti, Localitatea Calinesti, strada Dr. Ion Craciun, nr.484, Judet Argeș, Data: 28.11.2024, orele 13:00
Comunicarea rezultatelor se va face in maxim 3 zile de la evaluarea ofertelor.
Intocmit,
Compartiment Achiziții
Ec. Lazar Ana Maria Adeluta
Conform cu originalul care se regaseste la dosarul achiziției