Manager interimar, Director Financiar – Contabil, Director Medical,
Ec. Marian Clipici Ec. Zevedei Elena Madalina Dr. Sarboiu Raluca Maria
Nr:280/20.01.2025
ANUNȚ DE PUBLICITATE
Servicii medicale – asistent medical generalist
CPV: 85141200-1 Servicii prestate de personalul de asistenta medicala
1 1.Informatii despere autoritatea contractanta
Autoritatea Contractanta SPITALUL DE BOLI CRONICE
CALINESTI
Adresa: Str.Dr. Ion Craciun, Nr.484
Localitate: Calinesti Cod postal:117195 Tara: Romania
Punct de contact: Spitalul de Boli Cronice Calinesti Telefon: 0248/545 575 , interior 103
E-mail: achizitii@spitaluldebolicronicecalinesti.ro Fax: 0248/651 280
Adresa/ele de internet (daca este cazul): www.spitaluldebolicronicecalinesti.ro
Adresa profilului cumparatorului ) URL: www. e-licitatie.ro
Tipul autoritatii contractante si activitatea principal Spital / Sanatate
Persoane de Contact : Ec. Achizitii Lazar Ana Maria Adeluta
Legislatia aplicabila:
a) Legea privind achizitiile nr 98/2016;
b) Legea privind remediile si caile de atac in materie de atribuire a contractelor de achizitie publica,a contractelor sectoriale si a contractelor de concesiune de lucrari si concesiune de servicii, precum si pentru organizarea si functionarea Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor nr 101/2016; HG 395/2016
c) O.U.G. nr. 45/2018 privind modificari completari la Leg.98/2016.
– Art. 68 alin. (2), lit. a)-b) „Procedura de atribuire aplicată în cazul serviciilor sociale și al altor servicii specifice menționată la alin. (1) lit. h) este:
a) una din procedurile prevăzute la alin. (1) lit. a)-g) în cazul în care valoarea estimată este egală sau mai mare decât pragul valoric prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. d);
b) procedura proprie, în cazul în care valoarea estimată este mai mică decât pragul valoric prevăzut la art. 7 alin. (1) lit. d)”.
d) www.anap.gov.ro
e) Ordinul nr. 1101/2016 din 30 septembrie 2016 privind aprobarea Normelor de supraveghere, prevenire şi limitare a infecţiilor asociate asistenţei medicale în unităţile sanitare.
f) Ordinul M.S. nr. 869/2015 cu modificarile si completarile ulterioare.
g) Procedura operationala interna privind procedura simplificata proprie pentru achizitia de servicii sociale si alte servicii speifice prevazute de anexa nr.2 la Leg. Nr.98/2016 privind Achizitiile Publice cu valoarea estimata mai mica decat pragul prevazut la art. 7 alin.1 lit. c din Lg 98/2016., conform. art. 101 alin. 2 din HG 395/2016.
2. Obiectul procedurii :
Achizitia publica –Servicii medicale – asistent medical generalist. Achizitia vizeaza 1 post asistent medical generalist ce isi va desfasura activitatea in cadrul Spitalului de Boli Cronice Calinesti, sectia boli cronice.
Program intergral, ture de 12 ore de zi si 12 ore de noapte sau 8 ore de zi pentru acoperirea numarului de ore lucrate ( max. 184 ore/ luna )
3.Contextul realizarii achizitiei
Serviciile sunt necesare pentru acoperirea deficitului de personal mediu, respectiv asistent medical, in vederea cresterii calitatii actului medical, cu respectarea fisei postului de asistent medical de pe sectia cronici.
Pentru prestarea serviciilor se va respecta legislatia in vigoare privind codul muncii, normele si reglementarile specifice privind protectia muncii, prevederile legale referitoare la exercitarea profesiei de asistent medical, precum si respectarea in totalitate Regulamentului Intern si Regulamentul de Organizare si Functionare ale beneficiarului/achizitorului (ROF si ROI se regasect pe site-ul unitatii)
Cerintele impuse prin caietul de sarcini sunt minime si obligatorii.
4. Procedura de atribuire :
Procedura simplificata proprie prin publicarea in SICAP unui „Anunt de Publicitate „ si pe Site-ul oficial al spitalului : www.spitaluldebolicronicecalinesti.com la sectiunea achizitii impreuna cu documentele achizitiei ( caiet de sarcini si formulare).
Evaluarea ofertelor va avea loc la sediul spitalului din Com. Calinesti, str. Dr. Ion Craciun, nr. 484.
Atribuirea prin incheierea unui contract de servicii cu ofertantul declarat castigator.
Autoritatea contractanta are dreptul de a achizitiona prin procedura simplificata proprie, servicii sociale şi alte servicii specifice a caror valoare estimata este mai mica decȃt pragurile corespunzatoare prevazute la art. 7 alin. 1) lit. d) respectiv 3.636.150 lei, pentru contractele de achizitie publica/acordurile-cadru de servicii care au ca obiect servicii sociale și alte servicii specifice, prevazute în anexa nr. 2.
– Criteriul de atribuire : “ pretul cel mai scazut “ / valoarea maxima lunara a contractului fara TVA , in conditiile respectarii cerintelor si specificatiilor tehnice din caietul de sarcini si documentatie , care se va aplica doar ofertelor declarate admisibile .
– Durata contractului : Contractul va intra in vigoare de la data semnarii acestuia, pana la data de 31.03.2025, cu posibilitate de prelungiure pentru inca o lună, 01.04.2025-30.04.2025, in functie de necesitate si de fondurile disponibile.
– Valoarea maxima estimata a procedurii :
Valoarea maxima totala estimata referat perioada februarie 2025- 31 martie 2025.
10.084,00 lei fara TVA, 12.000 lei cu TVA
Pretul unitar / luna maxim estimate este de 6.000 lei cu TVA
Valoarea maxima totala estimata referat perioada 01.04.2025- 30.04.2025
10.084,00 lei fara TVA, respectiv 12.000 lei cu TVA.
5. Conditii generale de participare :
5.1. Conditii generale:
– Are cetatenia romana/ state membre UE ; are capacitate deplina de exercitiu; Nu a fost condamnat definitiv pentru nici o infractiune; Are o stare de sanatate care sa-i permita prestarea serviciilor;
Formularele pentru completare anexate la prezentul.
Formular 1 – Scrisoare de inaintare
Formular 1.1 – Informatii generale
Formular 2 – Imputermicire (daca este cazul )
Formular 3 – Declatarie privind evitarea conflictului de interese ( art. 58 – 60 din Legea 98/2016)
Formular 4 – Declaratie privind eligibilitatea (art. 164 din Legea 98/2016)
Formular 5 – Declaratie privind neîncadrarea în situatiile prevazute la art. 165 si 167 din Legea 98/2016
Formular 7 – Oferta financiara
Formular 9 – Oferta tehnica
5.2. Condiţii specifice:
– Are cetatenia romana/ state membre UE; are capacitate deplina de exercitiu; Nu a fost condamnat definitiv pentru nici o infractiune; Are o stare de sanatate care sa-i permita prestarea serviciilor;
– Vechime in specialitate minim 6 luni ca asistent medical
– Asigurare mallpraxis.
– Să facă dovada competențelor si certificariilor profesionale.
– Studii de specialitate: Studii superioare in domeniul sanatate, specializarea asistentă medicală general cu diploma de licenta.
– Să indeplineasca conditiile sanitare necesare activitatii pe care o presteaza.
– Sa fie legal constituit si inregistrat pentru exercitarea serviciilor.
– Autorizatie de libera practica, certificatul de membru al organizatiei profesionale Ordinului – Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România cu viza pe anul 2025;
– Adeverință medicala eliberata de medicul de familie din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic pentru exercitarea activitatii;
5.3. Documente solicitate:
Documentele justificative ce vor insoții oferta de preț se vor prezenta in original pentru executarea unor copii la autoritatea contractanta, si vor fi certificate ,,Conform cu originalul”.
a) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, dupa caz ; diploma de bacalaureat ; documente din care sa reiasa pregatirea in specialitatea ;stagiile clinice de practica efectuate – dovedite cu documente justificative;
b) Curriculum Vitae;
c) Autorizatie de libera practica,
d) Certificatul de membru al organizatiei profesionale Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali din România cu viza pe anul 2025;
e) Asigurarea de Mallpraxis.
f) Adeverință medicala eliberata de medicul de familie din care sa rezulte ca este apt din punct de vedere fizic si neuropsihic pentru exercitarea activitatii;
g) Documentele juridice aferente formei de organizare
h) Cazierul judiciar;
i) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice.
6. Propunerea financiara
Pentru o evaluare corecta a propunerii tehnice, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita unele documente prin care se demonstreaza indeplinirea conditiilor solicitate prin caietul de sarcini.
7. Descrierea serviciilor /atributii
Atributiile si cerinile postului respecta fisa post a unui asistent medical de pe sectia cronici si conform pct. 5 al caietului de sarcini atasat la documentatie.
8. Desfasurarea Achizitiei: conform anuntului publicat in SICAP, pe site-ul spitalului.
8.1 Analizarea ofertelor va avea loc la sediul spitalului din Com. Calinesti, str. Dr. Ion Craciun, nr. 484, la o data si ora stabilita in documentatia proprie de achizitie;
În cadrul sedintei de analiza se va constata existenta si valabilitatea documentelor solicitate prin caietul de sarcini;
Solicitariile de clarificari se pot face, în scris, la adresa de mail achiztii@spitaluldebolicronicecalinesti.ro. cu 3 zile inainte de depunerea ofertelor, termenul de raspuns maxim 2 zile de la primire.
Comisia de evaluare va constata existenta si valabilitatea documentelor solicitate de spital;
Dosarele care nu sunt complete vor fi respinse;
Documentele trebuie să fie tipărite sau scrise cu pix/cerneală și vor fi semnate pe fiecare pagină de reprezentantul/ reprezentanţii autorizat/autorizaţi să angajeze ofertantul prin contract. În cazul documentelor emise de instituţii/organisme oficiale abilitate în acest sens documentele respective trebuie să fie semnate și parafate conform prevederilor legale.
Plicul va conţine următoarele documente:
– Documentele de calificare;
– Propunerea tehnică;
– Propunerea financiară, conform formularului atașat;
Pe lângă documentele de calificare, cele cuprinse în propunerea tehnică şi cea financiară solicitate se vor prezenta şi următoarele documente:
Toate formularele obligatori documentatiei de atribuire sunt atasate caietului de sarcini
9. Garantii : nu se aplica.
Pe parcursul analizării și verificării documentelor prezentate de ofertanţi, comisia de evaluare are dreptul de a solicita oricând clarificări sau completări ale documentelor prezentate de aceștia pentru demonstrarea îndeplinirii cerinţelor de calificare sau pentru demonstrarea conformităţii ofertei cu cerinţele solicitate
Data limită de depunere a ofertelor: 29.01.2025, orele 10.00 la sediul autoritatii contractante sau pe adresa de e-mail achizitii@spitaluldebolicronicecalinesti.ro
Locul deschiderii ofertelor: Spitalul de Boli Cronice Calinesti, Localitatea Calinesti, strada Dr. Ion Craciun, nr.484, Judet Argeș, Data: 29.01.2025, orele 12:00.
Comunicarea rezultatelor se va face in maxim 3 zile lucratoare de la evaluarea ofertelor.
Intocmit,
Compartiment Achizitii
Ec. Lazăr Ana Maria Adeluța
Conform cu originalul care se regaseste la dosarul achizitiei