Lista documentelor produse/gestionate de instituție

Aceste documente nu au caracter public!!!

DENUMIRE DOCUMENT PRODUS/GESTIONAT

  • Proceduri de sistem;
  • Proceduri operaționale;
  • Rapoarte de analiză proceduri de sistem și operaționale;
  • Registrul unic de proceduri și protocoale;
  • Programul de dezvoltare al sistemului de control intern managerial;
  • Lista activităților desfășurate la nivelul structurii;
  • Registrul riscurilor pe structură și la nivel de unitate;
  • Situații anuale ale sistemului de control intern managerial;
  • Plan anual de îmbunătățire a calității în spital;
  • Plan anual de audit clinic;
  • Plan anual dezvoltare profesională/instruiri interne;
  • Raport anual de activitate al structurii de management al calității serviciilor de sănătate;
  • Raport de autoevaluare al conformității cu standardele de evaluare și acreditare;
  • Regulament de Organizare și Funcționare;
  • Regulament Intern;
  • Cod de conduită și etică profesională al salariaților;
  • Plan de management;
  • Plan privind strategia de dezvoltare a spitalului;
  • Foaie de observatie clinca generala-FOCG
  • Foaie de internare de zi- FSZ
  • Fise medicale tipizate
  • Bilete de internare
  • Bilete de trimitere
  • Bilet de externare
  • Deconturi cheltuieli spitalizare
  • Scrisoare medicala
  • Retete medicale simple
  • Retete compensate
  • Retete electronice
  • Adeverinte medicale
  • Certificate medicale cu regim special (concedii medicale)
  • Lista de asteptare pacienti
  • Fisa transport deseuri
  • Fisa de raportate IAAM
  • Raport vizita pacienti
  • Raport garda medici
  • Registru de consultatii in ambulatoriu
  • Registru de internari continue
  • Registru de internari de zi
  • Registru decedati
  • Registru triaj epidemilogic al personalului
  • Trasferurile pacientilor din/sau de la alte centre
  • Grafic de lucru asistente
  • Grafic de lucru infirmiere
  • Pontaj personal medical
  • Pontaj garzi
  • Tabel garzi medici
  • Procese verbale de control
  • Informari, corespondente si note interne
  • Inventare anuale, propunerile de casari pentru mijloace fixe si obiecte de inventor
  • Grafic anual al programarii concediilor de odihna pentru anul urmator si evidenta anuala a concediilor de odihna pentru personalul sectiei
  • Referate de necessitate
  • Foaia zilnica de miscare a bolnavilor internati
  • Foaia de alimentatie
  • OPIS decedati
  • Condica pentru prescriptii medicale-aparat
  • Condica pentru prescriptii medicale
  • Fisa post
  • Registru programari consultatii
  • Cerere de analize medicale
  • Buletine analize medicale
  • Cerere concediu de odihna/studiu
  • Electrocardiograma
  • Registru infectii nosocomiale
  • Scutire necropsie
  • Fisa insotire decedati
  • Condica pentru prescriptii medicale
  • Nota solicitare ambulanta
  • Fisa igienizare spatiu servire masa
  • Formular circuitul lenjeriei
  • Grafic temperatura frigider
  • Program curatenie si dezinfectie saloane
  • Program curatenie si dezinfectie frigidere
  • Program curatenie si dezinfectie vesela
  • Condica de prezenta
  • Regimuri alimentare
  • Fisa medicala de transfer interclinic al pacientului critic
  • Certificate de deces
  • Chestionare de satisfactie a pacientilor
  • Asigurari malpraxis
  • Condica farmacie
  • Documente si fise privind respectarea legislatiei ISU si SSM
  • Rapoarte de activitate
  • Raportari catre institutii de tip: M.S., C.J.A., D.S.P. , C.A.S.., etc.
  • Certificat constatator de deces
  • Liste inventor
  • Cereri pentru scutire autopsie
  • Copii acte de identitate decedati/apartinatori
  • Raportari statistice semestriale / anuale catre institutii de tip : M.S., C.A.S, D.S.P.
  • Documente statistice
  • Raspunsuri date cererilor unor institutii publice centrale/locale, institutiilor/personae fizice/personae juridice, potrivit domeniului de competenta
  • Centralizator lunar al sectiei
  • Registru de intrare – ieşire
  • Procese verbale ale sedintelor
  • Raport de evaluare a implementarii legii 544/2001
  • Formulare de solicitare informatii in baza legii 544/2001
  • Raport de analiza a chestionarelor de satisfactie a pacientului/apartinator
  • Dosarul achizitiilor publice
  • Planul/Programul anual al achizitiilor publice
  • Cetralizatorul contractelor atribuite in urma procedurii
  • Documentatii privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante
  • Documentatii privind acordarea drepturilor salariale si a altor drepturi ale angajatilor
  • Documentatii privind numirea, promovarea, eliberarea din functii, transferarea, detasarea, delegarea angajatilor
  • Dosare profesionale si dosare personale pentru salariatii
  • Planul anual de perfectionare profesionala
  • Planul de ocuparea a posturilor vacante
  • Evidenta fiselor posturilor si a rapoartelor/fiselor de evaluare a performantelor profesionale individuale ale salariatilor
  • Adeverinte acordate salariatilor , la cererea acestora, necesare pentru unitati bancare, unitati sanitare, medic de familie
  • Graficul anual al programarii concediilor de odihna pentru anul urmator si evidenta anuala a concediilor de odihna pentru salariati
  • Registrul REVISAL
  • Fisele de pontaj lunar pentru salariati
  • Evidenta declaratiilor de avere pentru persoanele cu functii de conducere
  • Contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii
  • Lista cu informatii de inters public
  • Semnătură cu menţiunea „Bun de plată” ,pentru facturile emise de catre operatorii economici aflati in relatie contractuala cu spitalul
  • Situaţii privind activitatea de analiză, fundamentare, elaborare a bugetului de venituri şi cheltuieli
  • Adrese solicitări/comunicare sume, Centralizatoare solicitări rectificare sau de virări de credite, propuneri repartizare sume pentru activitatea proprie
  • Situaţii privind evidenţa veniturilor
  • Detalieri cheltuieli pentru fiecare activitate finanţată din bugetul aprobat
  • Lista de investitii in cadrul spitalului
  • Contul anual de execuţie bugetară
  • Dare de seamă contabilă anuală şi raport explicativ
  • Conturi de execuţie pentru venituri şi cheltuieli
  • Dări de seamă contabile trimestriale pentru activitatea proprie, cu bilanţ contabil, anexele şi raport explicativ
  • Monitorizarea cheltuielilor de personal
  • Balanţa de verificare
  • Contracte neutralizare deşeuri rezultate din activitatea spitaliceasca