Aceste documente nu au caracter public!!!
DENUMIRE DOCUMENT PRODUS/GESTIONAT
- Proceduri de sistem;
- Proceduri operaționale;
- Rapoarte de analiză proceduri de sistem și operaționale;
- Registrul unic de proceduri și protocoale;
- Programul de dezvoltare al sistemului de control intern managerial;
- Lista activităților desfășurate la nivelul structurii;
- Registrul riscurilor pe structură și la nivel de unitate;
- Situații anuale ale sistemului de control intern managerial;
- Plan anual de îmbunătățire a calității în spital;
- Plan anual de audit clinic;
- Plan anual dezvoltare profesională/instruiri interne;
- Raport anual de activitate al structurii de management al calității serviciilor de sănătate;
- Raport de autoevaluare al conformității cu standardele de evaluare și acreditare;
- Regulament de Organizare și Funcționare;
- Regulament Intern;
- Cod de conduită și etică profesională al salariaților;
- Plan de management;
- Plan privind strategia de dezvoltare a spitalului;
- Foaie de observatie clinca generala-FOCG
- Foaie de internare de zi- FSZ
- Fise medicale tipizate
- Bilete de internare
- Bilete de trimitere
- Bilet de externare
- Deconturi cheltuieli spitalizare
- Scrisoare medicala
- Retete medicale simple
- Retete compensate
- Retete electronice
- Adeverinte medicale
- Certificate medicale cu regim special (concedii medicale)
- Lista de asteptare pacienti
- Fisa transport deseuri
- Fisa de raportate IAAM
- Raport vizita pacienti
- Raport garda medici
- Registru de consultatii in ambulatoriu
- Registru de internari continue
- Registru de internari de zi
- Registru decedati
- Registru triaj epidemilogic al personalului
- Trasferurile pacientilor din/sau de la alte centre
- Grafic de lucru asistente
- Grafic de lucru infirmiere
- Pontaj personal medical
- Pontaj garzi
- Tabel garzi medici
- Procese verbale de control
- Informari, corespondente si note interne
- Inventare anuale, propunerile de casari pentru mijloace fixe si obiecte de inventor
- Grafic anual al programarii concediilor de odihna pentru anul urmator si evidenta anuala a concediilor de odihna pentru personalul sectiei
- Referate de necessitate
- Foaia zilnica de miscare a bolnavilor internati
- Foaia de alimentatie
- OPIS decedati
- Condica pentru prescriptii medicale-aparat
- Condica pentru prescriptii medicale
- Fisa post
- Registru programari consultatii
- Cerere de analize medicale
- Buletine analize medicale
- Cerere concediu de odihna/studiu
- Electrocardiograma
- Registru infectii nosocomiale
- Scutire necropsie
- Fisa insotire decedati
- Condica pentru prescriptii medicale
- Nota solicitare ambulanta
- Fisa igienizare spatiu servire masa
- Formular circuitul lenjeriei
- Grafic temperatura frigider
- Program curatenie si dezinfectie saloane
- Program curatenie si dezinfectie frigidere
- Program curatenie si dezinfectie vesela
- Condica de prezenta
- Regimuri alimentare
- Fisa medicala de transfer interclinic al pacientului critic
- Certificate de deces
- Chestionare de satisfactie a pacientilor
- Asigurari malpraxis
- Condica farmacie
- Documente si fise privind respectarea legislatiei ISU si SSM
- Rapoarte de activitate
- Raportari catre institutii de tip: M.S., C.J.A., D.S.P. , C.A.S.., etc.
- Certificat constatator de deces
- Liste inventor
- Cereri pentru scutire autopsie
- Copii acte de identitate decedati/apartinatori
- Raportari statistice semestriale / anuale catre institutii de tip : M.S., C.A.S, D.S.P.
- Documente statistice
- Raspunsuri date cererilor unor institutii publice centrale/locale, institutiilor/personae fizice/personae juridice, potrivit domeniului de competenta
- Centralizator lunar al sectiei
- Registru de intrare – ieşire
- Procese verbale ale sedintelor
- Raport de evaluare a implementarii legii 544/2001
- Formulare de solicitare informatii in baza legii 544/2001
- Raport de analiza a chestionarelor de satisfactie a pacientului/apartinator
- Dosarul achizitiilor publice
- Planul/Programul anual al achizitiilor publice
- Cetralizatorul contractelor atribuite in urma procedurii
- Documentatii privind organizarea concursurilor de ocupare a posturilor vacante
- Documentatii privind acordarea drepturilor salariale si a altor drepturi ale angajatilor
- Documentatii privind numirea, promovarea, eliberarea din functii, transferarea, detasarea, delegarea angajatilor
- Dosare profesionale si dosare personale pentru salariatii
- Planul anual de perfectionare profesionala
- Planul de ocuparea a posturilor vacante
- Evidenta fiselor posturilor si a rapoartelor/fiselor de evaluare a performantelor profesionale individuale ale salariatilor
- Adeverinte acordate salariatilor , la cererea acestora, necesare pentru unitati bancare, unitati sanitare, medic de familie
- Graficul anual al programarii concediilor de odihna pentru anul urmator si evidenta anuala a concediilor de odihna pentru salariati
- Registrul REVISAL
- Fisele de pontaj lunar pentru salariati
- Evidenta declaratiilor de avere pentru persoanele cu functii de conducere
- Contracte individuale de munca, acte aditionale, decizii
- Lista cu informatii de inters public
- Semnătură cu menţiunea „Bun de plată” ,pentru facturile emise de catre operatorii economici aflati in relatie contractuala cu spitalul
- Situaţii privind activitatea de analiză, fundamentare, elaborare a bugetului de venituri şi cheltuieli
- Adrese solicitări/comunicare sume, Centralizatoare solicitări rectificare sau de virări de credite, propuneri repartizare sume pentru activitatea proprie
- Situaţii privind evidenţa veniturilor
- Detalieri cheltuieli pentru fiecare activitate finanţată din bugetul aprobat
- Lista de investitii in cadrul spitalului
- Contul anual de execuţie bugetară
- Dare de seamă contabilă anuală şi raport explicativ
- Conturi de execuţie pentru venituri şi cheltuieli
- Dări de seamă contabile trimestriale pentru activitatea proprie, cu bilanţ contabil, anexele şi raport explicativ
- Monitorizarea cheltuielilor de personal
- Balanţa de verificare
- Contracte neutralizare deşeuri rezultate din activitatea spitaliceasca